Komunikace a PR pro umělce a kulturní instituce

Jak o sobě dát vědět? Jak se prosadit v konkurenci? Jak jednoduše oslovit cílovou skupinu? Kurz nabízí vhled do pravidel komunikace s veřejností i s novináři a přiblíží různé formy propagace a PR jak pro organizace, tak pro umělce jako jednotlivce. Workshop kombinuje teoretické přednášky, příklady dobré praxe z České republiky i ze zahraničí a praktická cvičení dle konkrétní potřeby účastníků. Účastníci si všechny tematické části prakticky vyzkouší na konkrétních příkladech. Kurz lze absolvovat celý nebo jen vybrané části. Cena jednoho semináře je 1000 korun, celý kurz stojí 4500. Jednotlivé části se konají v pátek a v sobotu.

detaily kurzu

1. část - 7. ledna 2017/ pondělí 9-13 h

orientace na mediálním trhu

potřeby konkrétních médií

tisková zpráva od výběru tématu, přes formulaci textu až po distribuci redakcím

základy novinařiny

praktické novinářské dílny včetně evaluace

dlouhodobá komunikace s novináři

2. část - 23. ledna 2017 / pondělí 9-13 h

základy rétoriky

prezentace na televizní obrazovce a v rozhlase

3. část - 6. února 2017 / pondělí 9-13 h

efektivní komunikace s veřejností na sociálních sítích

pravidla tvorby webových stránek

4. část - 13. února 2017 / pondělí 9-13 h

marketingové kampaně a propagační akce

udržení pozornosti veřejnosti

definice vhodných témat pro PR kampaně. Příprava a plán kampaní

jednorázové a dlouhodobé akce

tisková konference a její organizace od A do Z, od výběru tématu až po evaluaci

5. část - 20. února 2017 / pondělí 9-13 h

detailní analýza mediální aktivity ke každému konkrétnímu projektu na základě tématu, regionu i termínu

vytvoření detailního media plánu pro konkrétní projekty

dlouhodobé udržování image

rozdělení cílových skupin podle jejich potřeb

formulace motta pro různé cílové skupiny

Vypsané volné termíny
Termín Den a čas Cena Stav
20.02.-20.03. po 09:00-13:00 4000 Kč volno

Klikněte na jeden z volných termínů a pak na tlačítko "Přihláška online"

Přihláška online

Lektoři